sobota, 12 maja 2012

Eksplodujące pudełeczka na komunię

Pudełeczka dla rodzeństwa przystępującego do Pierwszej Komunii Świętej. Obie prace zgłaszam na wyzwanie z jedynką w Galerii Rae.


117.-118.
Zdjęcie3344 Zdjęcie3345

do wykonania pudełek użyłam papierów z Galerii Rae - dla dziewczynki z kolekcji "Dla maluszka" - Do przytulania, a dla chłopca z kolekcji "I kropka" - Turkusowa kropkoidalność.Zdjęcie3325Zdjęcie3335

bluszcz wycięty wykrojnikiem  Marianne Design - ptaszek + karmnik + bluszcz [LR0206], a hostia wykrojnikiem Nellie Snellen - Multi Frame Dies FlowerZdjęcie3326Zdjęcie3336

kwiatki zrobiłam z papieru czerpanego wg tego kursu, a do ich wykonania użyłam kwiatków z wykrojnika Marianne Design - prostokątna ramka [LR0111],
Zdjęcie3327

kwiatki ozdobione zostały błyszczącą mgiełką w sprayu  Glimmer mist - pearlZdjęcie3330

szydełkowy kwiatek zrobiłam wg tego kursu, środek zdobi biała półperełka Zdjęcie3328

kieszonkę na bilety NBP wycięłam wykrojnikiem  Marianne Design - border [LR0202]Zdjęcie3348Zdjęcie3337






4 komentarze:

  1. Piękne boxy :)świetna pamiątka tak uroczystej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  2. Post mi znika. Może isę uda teraz. Świetne te boxy, a zwłaszcza "zagospodarowanie" środka. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł z kielichem w środku. Bardzo mi się podoba cała kompozycja :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pudełka i bardzo fajny pomysł ze stojącym kielichem w środku :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie komentarza :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...