niedziela, 9 grudnia 2012

Kartki na kiermasz

Jako przewodnicząca Rady Rodziców, zorganizowałam razem z innymi rodzicami kiermasz świąteczny w szkole. Mamy upiekły ciasta i ciasteczka, można też było kupić batoniki i zrobione przez uczniów stroiki z szyszek …. ja zrobiłam karteczki. Oczywiście zdjęć na kiermaszu nie zrobiłam :(  ale jedna z nauczycielek zrobiła zdjęcia, więc może uda mi się je zdobyć.
a teraz moje karteczki (zdjęcia niestety kiepskiej jakości, bo robione w nocy telefonem) … chyba się podobały, bo prawie wszystkie się sprzedały


145.154.
kwadratowe-p


155.-165.
prostokątne poziome-p


166.-175.
prostokątne pionowe-p
zastosowane materiały:
wykrojnik Marianne Design - bombki [LR0183]wykrojnik Marianne Design - bombki [LR0182]   Marianne Design Creatables - Christmas Tree - LR0136 Marianne Design Creatables - Christmas Tree 2 - LR0175 Marianne Design Creatables - Christmas Tree 3 - LR0176 wykrojnik Marianne Design - jodłowa gałązka [LR0181]wykrojnik Marianne Design - sanie [LR0178] Marianne Design Creatables - Reindeer - LR0179wykrojnik Memory Box - narożnik śnieżny [98238]Memory box - Frosty Border Marianne Design - Wykrojnik Bałwanek LR0246płytka  folder do embossingu - swiss dots [37-1604] wykrojnik - nellie's multi frame [MFD 012]wykrojnik - nellie's multi frame [MFD 014]wykrojnik Marianne Design - serwetka   kwiatki [CR1203]   Marianne Design Creatables - Snowflakes - LR0185  Marianne Design Creatables - Village Scene 1 - LR0172 Marianne Design Creatables - Village Scene 2 - LR0173    Wykrojniki Marianne Design ŚWIECE LR0243 dziurkacz midi - gałązka jodłowa [2,5 cm]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie komentarza :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...